Po podpisaniu umowy na usługi księgowe nasze biuro pomoże Ci w założeniu firmy. Będziemy potrzebować do wniosku następujące informacje :
- Imię i nazwisko.
- Nazwę firmy (nieobowiązkowo).
- Nr. Ewidencyjny PESEL przedsiębiorcy.
- Adres zamieszkania osoby zakładającej firmę.
- Adres siedziby firmy.
- Rodzaj działalności określony wedle reguł wskazanych powyżej.
- Miejsce wykonania działalności.
- Określenie daty, dnia w którym rozpoczniemy działalność.
Wpis w urzędzie Miasta i Gminy kosztuje ok 100 zł.
Do prowadzenia firmy potrzebujesz jeszcze NIP-u i REGONU. Załatwiamy to w Urzędzie Statystycznym i Urzędzie Skarbowym.
Udając się do Urzędu Skarbowego musimy już wiedzieć jaką formę opodatkowania wybierasz :
– karta podatkowa
– zasady ogólne
– Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
– 19% podatek liniowy od dochodu
Następnie zrób sobie pieczątkę na pewno się przyda
Na końcu wypełnimy za Ciebie zgłoszenie do Zus-u (ZFA i ZUA)
W ramach naszej oferty proponujemy Państwu:
- rejestrację w Urzędzie Miasta lub KRS, ZUS, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym
- doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania oraz pomocy w odpowiedzi na pytanie czy być podatnikiem podatku VAT
- podpowiemy w jaki sposób zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenia podatkowe