Po podpisaniu umowy na usługi księgowe nasze biuro pomoże Ci w założeniu firmy. Będziemy potrzebować do wniosku następujące informacje :

  • Imię i nazwisko.
  • Nazwę firmy (nieobowiązkowo).
  • Nr. Ewidencyjny PESEL przedsiębiorcy.
  • Adres zamieszkania osoby zakładającej firmę.
  • Adres siedziby firmy.
  • Rodzaj działalności określony wedle reguł wskazanych powyżej.
  • Miejsce wykonania działalności.
  • Określenie daty, dnia w którym rozpoczniemy działalność.

Wpis w urzędzie Miasta i Gminy kosztuje ok 100 zł.

Do prowadzenia firmy potrzebujesz jeszcze NIP-u i REGONU. Załatwiamy to w Urzędzie Statystycznym i Urzędzie Skarbowym.

Udając się do Urzędu Skarbowego musimy już wiedzieć jaką formę opodatkowania wybierasz :

– karta podatkowa
– zasady ogólne
– Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
– 19% podatek liniowy od dochodu

Następnie zrób sobie pieczątkę na pewno się przyda

Na końcu wypełnimy za Ciebie zgłoszenie do Zus-u (ZFA i ZUA)

W ramach naszej oferty proponujemy Państwu:

  • rejestrację w Urzędzie Miasta lub KRS, ZUS, Urzędzie Skarbowym, Urzędzie Statystycznym
  • doradztwo w zakresie wyboru formy opodatkowania oraz pomocy w odpowiedzi na pytanie czy być podatnikiem podatku VAT
  • podpowiemy w jaki sposób zoptymalizować koszty i zmniejszyć obciążenia podatkowe